A Cars forum. AutoBanter

If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the selection below.

What is the best rpm range for 1.6TS engine?

Old November 8th 04, 11:59 AM
Hrvoje

Default What is the best rpm range for 1.6TS engine?

From recently I am an owner of Alfa Romero 146 1.6TS.
I was wondering how should it be driven to gain what is
the best for the engine?
Is it up to 3500 rpm, arround 3000-5000 rpm or else?
What is your opinion?
Thanks in advance.

Old November 8th 04, 12:14 PM
Patrick

pozdrav

e sad sve ovisi kakav zvuk motora zelis cuti dok vozis, kako brza i snaznu
reakciju pritiska pedale gasa i koliko potrosnju ocekujes
na 3500 masina odlicno zvuci, onak jezgrovito i snazno auto vuce kako i
ocekujes da alfa vuce
i normalno malo jace trosi
ali na 2000-2500 imas osjecaj da je sve mlako i da affa umire
ali to ne steti masini i trosi manje
pa sad sve zavisi kakvu voznju i kad mozes prakticirati

premda za alfiste pitanje broja okretaja i nije pitanje
ali je dobro ponekad paziti zbog dzepa

pozdrav

--
Using Opera's revolutionary e-mail client: http://www.opera.com/m2/
Old November 8th 04, 12:25 PM
Hrvoje

Hvala na odgovoru, ali da li to znači da ako ga vozim oko 2000-2500 okretaja
da se mašina manje "troši"? Naime, mislio sam da Alfe treba voziti na malo
većim
okretajima (npr. oko njenog najvećeg okretnog momenta)
i da to motoru bolje odgovara, a time i da se manje troši.
Što se tiče potrošnje, kod Alfe mi je ona manji faktor, iako me ugodno
iznenadila.
Po gradu mi troši između 9 i 10,5 litara, ovisno o vožnji. A na otvorenoj
bude i 7.
Mislim da je to za 120 KS jako prihvatljivo.

news

Old November 8th 04, 01:31 PM
Patrick

da se masina manje trosi kod manjeg broja okretaja to bi trebalo biit
logicno
podmazivanje je na tim okretajima normalno ( tu vozimo 90km/h u petoj, pa
vjerojatno postoje razlozi za to )

ja vozim alfe, benzinsi su mi bili bokser masine
a sad vozim JTD
no, svi u servisu su mi uvijek te stvari tako postavljali
a i inace, oni koji pisu o stedljivijoj voznji, i to svjesske face, uvijek
ti napisu da zvuk masine nije mjerilo dobre potrosnje
ves broj okretaja
sto nize, sto ravnomjernijna voznja niza potrosnja

ali, kao i sma velis
nama to ne bi trebalo biti neko mjerilo
i ja dok pazim imam nekih 6 lit dizela prosjek
a inace 7,5 lit mi je prosjek

uzivaj u voznji

pozdrav
patrick

Old November 9th 04, 09:33 AM
has.mac

My favourite region was 4000 - 6500 on my 156 1.6TS. That's where all the
power is.

If you're after economy then up to 3500 should get you near 40mpg.

As for what's best for the engine, I think the usual recommendations apply.
Don't labour the engine, try to avoid regular short journeys that don't let
the engine warm up properly, don't regularly hit the rev limiter, don't drop
the clutch at traffic lights every time.

Other than that, just have fun :-)

has.mac